Mys!

Härlig kväll igår med hanna. Vi var hemma hos mig och låg i soffan med en stor skål chips. Jäkla vad gott det var. Kanske skulle ha fler hemma kvällar ?
Synd att jag inte har mer än 2 kanaler på tv;N , men det ska väll funka ändå. Som sagt sällskaper var roligt.

Nu är det dags att göra sig iordning för att möta pappa på bussen till boländerna. Ska iväg och köpa lite grejer till kärleksfesten ikväll :) Känner mig väldigt peppad !

TYcker Synd om Hanna, nu ligger hon och sover på soffan, somnade typ vid 7 tiden medans jag somna typ vid 1 ;D
Typiskt att det också ser ut som en knarkar lya hemma, måste hinna med att städa innan ikväll. Ska göra mitt bästa.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0